Odpowiedzi

2010-02-20T11:30:19+01:00
- bohaterowie bajki nie mogą wdawać się w bujki,
- bohaterowie zawsze powinni być pomocni
- w bajce nie powinno być krwi (zdarzają się takie)
- bohaterowie muszą być dla siebe mili żeby dzieci brały z nich przykład
- powinny pokazywać dziecku dobry świat
- bohaterowie powinni rozwiązywać problemy realnie :)
2010-02-20T11:31:29+01:00
1-Bajki bez przemocy ale jak już to śmieszne akcje
2-Bajki muszą zawierać dużo śmiechu
3-Nic strasznego jak np:odcinanie głowy czytam rąk itp.żeby dzieci potem nie mieli koszmarów
4-Najlepiej żeby bajki był bez gadających kotów jak np: Garvild
5-Bajka powinna mieć dużo ruchu żeby dziecko oglądało je z zaciekawością
6-Bajka powinna mieć dużo barw kolorów

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T11:42:29+01:00
1.Bajki dla dzieci nie powinny zawierać jakichkolwiek scen przemocy, lub czegokolwiek powiązanego z agresją.
2.Pamiętaj o mądrym zakończeniu bajki, najlepiej by kończył się jakimś pouczającym morałem.
3.Niech bajki uczą ! Nie muszą się sprowadzać tylko do zabawy, mogą też mieć naukowy wkład.
4.Niech bajką nie będą aktem nietolerancji lub czegokolwiek powiązanego z rasizmem.
5.Pamiętaj o właściwym słownictwie(bez wulgaryzmów).Nie można też się "ciećkać" i popadać w infantylizm, posługując się tylko zdrobnieniami.