Odpowiedzi

2009-10-14T19:55:10+02:00
Chciałabym ci z całego serduszka podziękowac za to ,ze pomogłaś mi przetrwać te szaleńcze trudne chwile w mym życiu.Bez ciebie nie dałabym rady ,załamałabym się i zamknęła w sobie.Jesteś dla mnie kims wyjątkowym.
Jestem badrzo szczęśliwa ,że ty jedyna podałaś mi pomocną ręke .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T19:59:02+02:00
Chciałabym serdecznie podziękować mojemu ukochanemu bratu Markowi, który zawsze pomagał mi przetrwać trudne chwile, a którego już niestety nie ma na tym świecie. Jestem wdzięczna mu za wszystkie ciepłe słowa, miłość i oddanie. Gdyby nie on, nie poradziłabym sobie z dręczącymi mnie problemami.
Szczerze dziękuję również mojej koleżance z obozu, Magdzie za pomoc w podjęciu bardzo ważnej decyzji, która miała ogromny wpływ na moje życie. Kiedyś bardzo zawiodłam się na pewnej osobie, jednak nadal bardzo mi na niej zależało. Magda uświadomiła mi, że już nie warto męczyć się i płakać, że należy przestać się załamywać, podnieść się i spojrzeć w oczy losowi. Dzięki niej, udało mi się pokonać lęki i obawy, pozostawić przeszłość za sobą.