Odpowiedzi

2010-02-20T11:29:26+01:00
Serdecznie zapraszamy wszystkicz mieszkańców na wesele któro odbędzie się 20.02.2010r o godz 10.30 w sali nr 23
zaprasza klara i wacław
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T11:33:32+01:00
Zaproszenie
Serdecznie chcemy zaprosić Pana Rejenta Milczka na uroczystości ślubne,które odbędą się w sobotę o godzinie 15.00 w zamkowej kaplicy.Po zaręczynach przewidywane wesele.Mamy nadzieję że zaszczyci nas Pan swoją obecnością.

Państwo młodzi
Klara i Wacław