Odpowiedzi

2010-02-20T11:33:59+01:00
Wynika do z funkcji trójkąta 45',45' i 90'

apierwiastek z 2=4 pierwiastek z 2

a=4

Obw=4+4+4pierwiastek z 2= 8+4pierwiastek z 2cm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T11:34:22+01:00
Skoro przeciwprostokątna ma 4pierwiastki z 2 to oznaczmy ją jako b a przyprostokątną jako a
b=2pierwiastki z a
4pierwiastki z 2=2pierwiastki z /2pierwiastki z a
4=a
P=4*4/2
P=8

Obw=2*4 + 4pierwiaski z 2
2010-02-20T11:41:56+01:00
Sin45st=a/c
pierw. z 2 /2=a/ 4*pierw z 2
4*2=2a
8=2a /2
a=4

4 do kwadr.+ b do kwadr.= (4*pierw z 2)do kwadr.
16+ b do kwadr.=36
b do kwadr.=20
b= 2*pierw z5

Ob= 4+2*pierw z5+4*pierw z 2
Pole= 1/2bh
pole= 1/2*2*pierw z5*4
P=4pierw z5