Która z liczb: 2, -3 1/2, -4, 1/3 spełnia równanie
3a + 4 = 6/5a - 2



Oblicz pole kwadrat, którega pole prostokąta jest równe 121 cm2



Oblicz pole trójkąta prostokątnego o przyprostokątnych długości 7 cm i 0,5 dm.


Uzasadnij że dany ułamek jest równy liczbie naturalnej
a) 10 do potęgi 10 - 1/3
b) 10 do potęgi 15 + 2/3


Prosze o szybkie rozwiązanie.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T11:43:22+01:00
3.

0.5=5cm

p=a*h/2

P=5*7/2
P=17.5cm2

1 1 1
  • mw96
  • Początkujący
2010-02-20T15:47:50+01:00
Pole prostokata wynosi 17.5