Odpowiedzi

2010-02-20T11:41:17+01:00
* wytrwała praca nad sobą, dążąca do wykorzenienia wad i grzechów, a zakorzeniania cnót ludzkich i nadprzyrodzonych,
* modlitwa osobista,
* dobrze wykonywana praca i codzienne obowiązki (dla świeckich praca zawodowa, dla osób konsekrowanych i księży zadania ich stanu)
* apostolstwo, czyli dzielenie się radością wiary i przybliżanie innych ku Bogu,
* wytrwałe znoszenie życiowych przeciwności i niesienie własnego Krzyża. "Jeśli kto chce pójść za Mną, niech się zaprze samego siebie, niech weźmie krzyż swój i niech Mnie naśladuje!" (Mk 8, 34)[2].
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T15:09:05+01:00
1. Bycie bez grzechu.
2. Mieć czyste sumienie.
3. Życzyć innym jak najlepiej.
4. Kochać bliźniego jak siebie samego.
5. Nie namawiać do grzechu.
6. Być dla wszystkich miły.
7. Żyć zgodnie z przykazaniami.
8. Chodzić do kościoła.
9. Nie popełniać grzechu.
10. Nie patrzeć bezczynnie na cierpienie innych.
19 3 19