Odpowiedzi

2010-02-20T11:39:46+01:00
-180
-97
-96,5
-50
-42
-41,8
-41,7
-41
-39
-38
-37 ⅔
-37 ½
-37⅕
-37,1
-1,1
-0,7
-0,65
-⅗
-0,01

2010-02-20T11:57:19+01:00
-180 , -97 , -96,5 , -50 , -42 , -41,8 , -41,7 , -39 , -38 , -371/2 , -37,1 , -371/5 , -37 , -1,2 , -0,7 , -0,65 , -3/5 , -0,01, 2/3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T11:59:16+01:00
-180
-97
-96,5
-50
-42
-41,8
-41,7
-41
-39
-38
-37 1/2
-37 2/3
-37
-1,1
-1
-0,7
-0,65
-0,01