Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T11:40:53+01:00
Co dzień rano dzwoni budzik:
myślę, po co się tak trudzi?!
Chcę minutę pospać jeszcze,
więc budziku, przestań wrzeszczeć !
2010-02-20T11:43:44+01:00
Kiedy w polu deszczyk pada
To ja sobie ładnie siadam
Słucham kropel bicia tak
że aż płynę w inny świat
Bo to życie takie jest
że bez wody umrę wnet


Hmm nie wiem czy dobrze ;) Ale wydaje mi sie że tak
1 5 1