Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T11:41:25+01:00
- natężenie światła : do pewnej granicy powoduje zwiększenie tempa fotosyntezy, po przekroczeniu natężenia granicznego tempo nie rośnie,
- temperatura : wzrost początkowo prowadzi do przyspieszenia fotosyntezy, potem następuje coraz silniejszy spadek tempa,
- ilość wody :brak lub niedobór ogranicza tempo, zwiększenie ilości wody powyżej pewnej granicy nie zwiększa tempa, może je hamować,
- stężenie dwutlenku węgla : nieznaczny wzrost przyspiesza tempo ( w warunkach laboratoryjnych), później nie rośnie ,ponieważ chloroplasty nie mogą przetwarzać większej ilości dwutlenku węgla.

TO SĄ CZYNNIKI WPLYWAJĄCE NA TEMPO ODDYCHANIA U ROSLIN
1 5 1
2010-02-20T11:41:50+01:00
Wysiłek fizyczny organizmu , choroba , problemy zdrowotne , pojemność płuc,
1 4 1