Prosiłbym o w miarę szybkie rozwiązanie :)

Oblicz procent z danej liczby :

a) 15% z 28 zł
b) 140% z 8 kg
c) 1,2% z 20 zł
d) 13% z 25 cm
e) 4,5% z 480l
f) 270% z 2,5km
g) 3 promile z 1500kg
h) 7 promili z 20 tys. zł
i) 1,5 promila z 4t

Z góry dziękuję

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T19:58:25+02:00
A) 15% z 28 zł
0,15*28=4,2 [zł]

b) 140% z 8 kg
1,4*8=11,2 [kg]

c) 1,2% z 20 zł
0,012*20=0,24 [zł]

d) 13% z 25 cm
0,13*25=3,25 [cm]

e) 4,5% z 480l
0,045*480=21,6 [l]

f) 270% z 2,5km
2,7*2,5=6,75 [km]

g) 3 promile z 1500kg
0,003*1500=4,5

h) 7 promili z 20 tys. zł
0,007*20000=140zł

i) 1,5 promila z 4t
0,0015*4=0,006t
2009-10-14T20:00:01+02:00
A) 15% z 28 zł
15/100*28=4,2zl

b) 140% z 8 kg
140/100*8=11,2zl

c) 1,2% z 20 zł
12/1000*20=0,24zl

d) 13% z 25 cm
13/100*25=3,25cm

e) 4,5% z 480l
45/1000*480=21,6l


f) 270% z 2,5km
270/100*2,5=6,75km

g) 3 promile z 1500kg
3/1000*1500=4,5kg

h) 7 promili z 20 tys. zł
7/1000*20 000=140zl


i) 1,5 promila z 4t
15/10000*4=0,006t
81 1 81
2009-10-14T20:06:20+02:00
A) 4,2zl
b) 111,2zl
c) 0,24zl
d) 3,25cm
e) 21,6l
f)6,75km
g) 4,5kg
h)140zł
i)0,006t