Leszek Kołakowski napisal ,że pewne liczby są nam przyjazne ,inne nie. Poszukaj w różnych żródłach wiadomości o symbolice liczb. Odpowiedz,które z nich w powszechnej opini sprzyjają szczęściu, a które - zwiastują kłopoty

Nie zabardzo to rozumiem. Czy mugł mi ktoś to napisać zadanie??

Z góry... :* :* :*


Potrzebne mi jest na dziś!!
Proszę pomóżcie!!
Błagam!!

2

Odpowiedzi

2009-10-14T20:14:47+02:00
Chodzi tu o to, że są pewne liczby uznawane za "szczęśliwe" np. 7 - szczęśliwa siódemka. Niektóre liczby to liczby pechowe, np. 13. A liczba 666 oznacza szatana.
50 3 50
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T20:17:35+02:00
Szczęściu sprzyjają liczby :
1 - pierwsza liczba nieparzysta, najdoskonalsza
3 - przynosząca szczęście, chętnie posługiwali się nią bajarze, wróżki i pisarze
4 - liczba święta, mamy cztery strony świata, cztery pory roku i czterolistną koniczynę
5 - liczba szczęśliwa, symbol potęgi Boga, mamy pięć palców u kończyn, pięć zmysłów
6 - liczba szczęśliwa, symbol pokoju i szczęścia
7 - liczba szczęśliwa i magiczna
8 - symbol doskonałóści i nieskończoności
9 - szczęśliwa liczba, posługiwano się nia w magii i bajkach; pomnożona stale się odtwarza np.
9 * 2 = 18 i 1 + 8 = 9
5 * 9 = 45 i 4 + 5 = 9
9 * 3 = 27 i 2 + 7 = 9
4 * 9 = 36 i 3 + 6 = 9
6 * 9 = 54 i 5 + 4 = 9
7 * 9 = 63 i 6 + 3 = 9

12 - liczba szczęsliwa i święta, rok ma 12 m-cy, było 12 apostołów,jest 12 znaków zodiaku

Liczby, które zwiastują kłopoty
11 - symbol nadmiaru, przesady , grzechu, nieporządku
13 - symbol katastrofy, zdrady, pechowa i złowróżbna
132 4 132
dzięki wielkie ;)
ej a jakieś dalej też są czy tylko te
wielkie dzięki serio :} //:)
dzięki