Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T12:03:37+01:00
CS 1.6:

91.203.134.158:27090
216.52.143.64:27015
2010-02-20T13:57:46+01:00
CS 1.6:

91.203.134.158:27090
216.52.143.64:27015 powinno bydz dobrze
2010-02-20T15:58:09+01:00
nazwa serwa ip serwa


FFA - 193.33.176.105:27015
ZombieMod - 193.227.116.231:27015
Real TeamPlay - 193.218.155.64:27053
TeamPlay - 193.33.176.38:27015
SoccerJam - 87.98.237.7:27015
AimSkill - 77.79.241.196:27078
KreeDz - 77.79.241.199:27062
DeathRun - 193.227.116.231:27028