Odpowiedzi

2010-02-20T11:57:41+01:00
Otwieram oczy i widzę Cię
jesteś przy mnie juz to wiem
To bardzo piekne jest
że dwie osoby kochaja się

ref wciąż myśle o tobie
jestes w mojej glowie
dla ciebie zrobie wszystko
zebys byl blisko

wiec chodz to mnie teraz
rozgrzejmy atmosferkę
zatanczmy w blasku świec
a ty przytul mnie
1 5 1
2010-02-20T12:04:52+01:00
Taki na duecik utworek
Tytuł: Miłość życia
Melodia: Chanée & Tomas N’evergreen „In a moment like this”
1. Ona: Życie to nie bajka,
i to wiedzieć trzeba.....
On: Miłość to nie nowela....
Ona: Ale pamiętamy wszyscy, że
On: życie i miłość jest na chwilę
Ona: Jednak, wszyscy jesteśmy
On: Zwykłymi ludźmi,
Razem: Ludźmi, którzy nic, nic nie mogą
Ref: RAZEM: No chyba, że to miłość, miłość, miłość życia
To zmienia, zmienia, zmienia postać rzeeeeczy, rzeczy
Miłość to my, i kochać się będziemy, będziemy, będziemy
I będziemy, będziemy razem

i cały czas to się powtarza.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T15:15:41+01:00
Gdy przypominam w myslach ciebie
sam nie wiem co robie
patrze na cmury na niebie
i mysle o tobie
Odplynelas jak te chmury
niewiadomo gdzie
Kazdy dzien jest ponury,
gdy nie wiem... Czy jeszcze znajde cie

Ref.Nie potrafie juz myslec, nie potrafie sie smiac
Slonce dla mnie nie swieci wiatr juz tez przestal wiac
Bo bez ciebie sens stracilo
cale moje zycie
jestem tylko w jednym miejscu to jest moje ukrycie.

Mam Ci tyle teraz do powiedzenia
kiedy ty odeszlas -bez dowidzenia
A ja mysle o tobie juz od tylu lat
bez ciebie dla mnie nie ma sensu... Zycie i swiat

Ref.Nie potrafie juz myslec, nie potrafie sie smiac
Slonce dla mnie nie swieci wiatr juz tez przestal wiac
Bo bez ciebie sens stracilo
cale moje zycie
jestem tylko w jednym miejscu to jest moje ukrycie.

Mam nadzieje ze pomoglem :)
1 5 1