Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T11:59:40+01:00
Lekarze podczas operacji zakładają jednorazowe rękawiczki ponieważ są one sterylne i do organizmu człowieka trafia mniej bakterii. Po każdym użyciu wyrzuca się je,ponieważ nie etyczne było by przeprowadzać oracje tymi samymi rękawiczkami dwóm różnym osobą
10 4 10
2010-02-20T12:00:05+01:00
Sama nazwa mówi że jednorazowego użycia ponieważ nie mogą operować różnych osób tymi samymi gdyż mogliby przenieść jakieś zarazki na następną osobę co może spowodować nawet śmierć innego człowieka.

chyba jest dobrze
liczę na naj
myślę że pomogłam
pozdrawiam :-)
12 4 12