Odpowiedzi

2010-02-20T12:08:11+01:00
Bardzo cie kocham chłopaku mój
Ale niestety nie chcesz być mój
Bardzo cie kocham chłopaku szczery
choć mnie olewasz z grubej bariery
Bardzo cie kocham śliczny chłopaku
Bez ciebie me życie jest jak woda w baku
Bardzo cie kocham mój ty nad życie
Oddaj mi siebie a będę jak w niebie


może być? :)
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T12:10:56+01:00
Kocham Cię i nigdy nie opuszczę,
Kiedy idziesz gdzieś czuję tęsknotę,
Gdy jesteś obok mnie czuję się bezpieczna,
Powiesz coś, a ja to z kilometrów usłyszę.
Jesteś moją miłością,
skarbem największym.
Gdy odchodzisz moje usta szepczą poczekaj.
Gdybyś potrzebował serca na pewno bym Ci swoje oddała,
bo Ty jesteś moim sercem, a bez serca nie da się żyć.

Starałam się;]
1 5 1
2010-02-20T12:11:44+01:00
W miłości mężczyzny i kobiety jest coś bezcennego, niezwykłego...
Miłość może żywić się chociaż odrobiną nadziei, lecz bez niej istnieć nie może...
Prawdziwa miłość przenika tajemnice i samotność kochającej osoby..
Wystarczył , że jedna kobieta zakochała się w mężczyźnie i już świat stał się lepszy... ;**

Myślę, że mogłam pomóc..