Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T12:10:58+01:00
Ewangelie uważane są za serce pisma świętego ponieważ opisują działalność boga w ludzkiej osobie. Boga który stworzył człowieka i dał mu możliwość opisywania tego co widzi.

Jak narysować ? Proponuję wielką książkę a środku książki małe serce a w sercu Księgi ewangelii (cztery)
2 5 2
2010-02-20T12:11:30+01:00
Narysuj Pismo Święte a na środku napisz np.
Mt 5, 1-12
potem narysuj albo wklej wielkie serce czerwone taki co sie sklada na pol jak ksiazka i napisz na nim jakies slowa Ewangelii
np:
Jezus widząc tłumy, wyszedł na górę. A gdy usiadł, przystąpili do Niego Jego uczniowie. Wtedy otworzył swoje usta i nauczał ich tymi słowami:
Błogosławieni ubodzy w duchu, albowiem do nich należy królestwo niebieskie.
Błogosławieni, którzy płaczą, albowiem oni będą pocieszeni.
Błogosławieni cisi, albowiem oni na własność posiądą ziemię.
Błogosławieni, którzy łakną i pragną sprawiedliwości, albowiem oni będą nasyceni.
Błogosławieni miłosierni, albowiem oni miłosierdzia dostąpią.
Błogosławieni czystego serca, albowiem oni Boga oglądać będą.
Błogosławieni, którzy wprowadzają pokój, albowiem oni będą nazwani synami Bożymi.
Błogosławieni, którzy cierpią prześladowanie dla sprawiedliwości, albowiem do nich należy królestwo niebieskie.
Błogosławieni jesteście, gdy ludzie wam urągają i prześladują was, i gdy mówią kłamliwie wszystko złe na was z mego powodu. Cieszcie się i radujcie, albowiem wielka jest wasza nagroda w niebie.

to jest akurat z tej Ewangelii co napisalam na gorze
2010-02-20T12:15:59+01:00
Ja bym to narysowała tak - wersja w paint'owa ;)
1 4 1