Odpowiedzi

2010-02-20T12:11:35+01:00
1-5/6=1/6
1/6×30=5
Odp; 5 trenuje pływanie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T12:12:21+01:00
30 * 5/6= 25 - tyle osób tranuje koszykówkę
30-25= 5 - tyle osób tranuje pływanie
2010-02-20T12:13:29+01:00
Liczba uczniów klasy Va - 30
Liczba uczniów trenujących koszykówkę - ⅚
Liczba uczniów trenujących pływanie - 1-⅚=⅙
⅙*30=5 - tylu uczniów trenuje pływanie

spr:⁵₃₀=⅙