Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T12:23:13+01:00
No więc tak
Aby uzyskac 2 razy mniejszy kwadrat musimy złożyc kartkę 2 razy, bo gdy złożymy raz powstanie prostokąt.
Więc liczymy:
32 - po 2 złożeniach będzie 16
16 po 2 złożeniach będzie 8
8 po 2 złożeniach będzie 4
4 po 2 złożeniach będzie 2
2 po 2 złożeniach będzie 1
1 po 2 złożeniach będzie 0,5 czyli szukana wartośc

Razem składaliśmy kartkę 6*2=12

Czyli 12 razy trzeba złożyc kartkę żeby otrzymac bok mniejszy niż 1cm
Mam nadzieję że pomogłem
Pozdrawiam
2010-02-20T12:27:07+01:00
Skladal bym kartke 12 razuy
bo 32/2=16/2=8/2=4/2=2/2=1/2=0,5 to jest jeden bok wiec trzeba zrobic razy 2 czyli 12 razy