1.Oblicz objętość prostopadłościanu o wymiarach:
a) 3,5 cm, 2 cm, 7,5 cm b) 2,5 cm, 2,5 cm, 10 cm
Narysuj siatki obu prostopadłościanów.


Możecie dodać do tego zadania załącznik lub dodać obrazek poprzez stronę zapodaj.net
Narysujcie na paincie , zapiszcie na pulpicie no i wszystko ok ; > !
Z góry dziękuje! :) Głupie szczeniackie odpowiedzi odrazu naciskam SPAM.

3

Odpowiedzi

2010-02-20T12:25:23+01:00
A) 3,5 cm, 2 cm, 7,5 cm
3,5*2*7,5=53,2cm³

b) 2,5 cm, 2,5 cm, 10 cm
2,5*2,5*10=62,5
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T12:26:24+01:00
1. a)a)3,5cm * 2cm * 7,5cm= 52,5 cm³
b)2,5cm * 2,5cm * 10 cm= 62,5 cm³

2. Siatki
a) i b) masz w załaczniku .. ;-)
4 4 4
2010-02-20T13:28:14+01:00
A) 52,5 cm 3 (szesciennych)
b)62,5 cm 3 (szesciennych)

PS siatki nie umiem ;(
2 4 2