Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T12:26:31+01:00
Tlen - Prot; 8 , ele; 8 , neu; 8
lit - P;3 .E; 3 N;3
beryl - P;4 E;4 N;5
neon - P;10 E;10 N;10
glin - P;13 E;13 N;14
chlor - P;17 E;17 N;18

P-Proton , E-elektron , N-Neutron
1 5 1
2010-02-20T12:27:01+01:00
Glin p13 n 14 e 13
tlen p8 n 8 e 8
lit p 3 n 3 e 3
berylu p 4 n 5 e 4
neon p 10 n 10 e 10
chlor p17 n 18 e 17
1 4 1
2010-02-20T12:35:44+01:00
Tlen: protonów8
neutronów8
elektronów8
lit:protonów3
elektronów3
neutronów3
beryl:protonów4
elektronów4
neutronów5
neon:protonów10
elektronów10
neutronów10
glin:protonów13
elektronów13
neutronów14
chlor:protonów17
elektronów17
neutronów18
1 4 1