Wpisz w odpowiednie miejsca cyfry odnoszące się do działań zaborców wobec Polaków.

Zabór pruski.
Zabór rosyjski.
Zabór austriacki.

1. zezwolenie władz na rozwój polskiej kultury
2. zmuszanie Polaków do posługiwania się językiem zaborcy
3. wykupywanie ziemi z rąk Polaków
4. przyznanie autonomii
5. rusyfikacja
6. germanizacja

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T12:28:53+01:00
Pruski :6, 2
rosyjski:5,4,
austriacki: 1, 3
4 4 4
2010-02-20T12:29:50+01:00

Zabór pruski. 2,3,6
Zabór rosyjski. 5
Zabór austriacki 1,4
2 1 2