Odpowiedzi

2009-10-14T20:07:32+02:00
Pierwsza : 4,75
Druga : 4, 75 + 2,5 = 7, 25
Trzecia : (4,75 + 7,25) :2 =
12:2 = 6

Suma : 4,75 + 7,25 + 6 = 18
2009-10-14T20:10:12+02:00
S = x+y+z

x = 4¾
y = 4¾+2½ = 4¾+2 ²/₄ = 6 ⁵/₄ = 7¼
z = (x+y)/2 = (4¾+7¼)/2 = 12/2 = 6

S = 4¾+7¼+6 = 18

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-14T20:10:39+02:00
Pierwsza liczba = 4¾
druga liczba = 4¾ + 2½ = 4¾+2²/₄=6⁵/₄=7¼
trzecia liczba = (4¾ + 7¼) :2 =11⁴/₄ :(2/1)=12 *(1/2)=(12/1)*(1/2)=(12/2)=6
Suma trzech liczb:
4¾+7¼+6=11⁴/₄ + 6 =12+6=18 :)