Odpowiedzi

2010-02-20T12:33:14+01:00
Lew-lion
Delfin-dolphin
Pies-dog
Kot-cat
Koń-horse
Renifer-reindeer
Ryba-fish
Żyrafa-giraffe
Panda-panda
Antylopa-antelope

proszę o naj ;]]
  • echm
  • Rozwiązujący
2010-02-20T12:34:11+01:00
1) a lion
2) a dolphin
3) a dog
4) a cat
5) a horse
6) a reindeer
7) a fish
8) a giraffe
9) a panda
10) an antelope
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T17:24:12+01:00
Lew - Lion
Delfin - Dolphin
Pies - Dog
Kot - Cat
Koń - Horse
Renifer - Reindeer
Ryba - Fish
Żyrafa - Giraffe
Panda - Panda
Antylopa - Antelope