Odpowiedzi

2010-02-20T12:36:15+01:00
Halka – polska opera z muzyką Stanisława Moniuszki do libretta Włodzimierza Wolskiego.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T12:36:33+01:00
Halka – polska opera z muzyką Stanisława Moniuszki do libretta Włodzimierza Wolskiego.
Osoby:
* Stolnik - bas
* Zofia, jego córka - sopran/mezzosopran
* Janusz - baryton
* Dziemba herbu Ziemba, poufny Stolnika - bas
* Jontek, góral ze wsi Janusza - tenor
* Halka, góralka ze wsi Janusza - sopran
* Dudziarz ze wsi Janusza - rola głosowa
* Goście ze szlachty, drużby, druhny, wieśniacy, górale, góralki, służba
1 5 1
2010-02-20T14:25:58+01:00
Halka – polska opera z muzyką Stanisława Moniuszki do libretta Włodzimierza Wolskiego.
1 5 1