Odpowiedzi

2010-02-20T12:47:24+01:00
Nauczanie kościoła jest interpretacją dekalogu w danych czasach.
Bo np. w dekalogu który był zapisany dawno dawno temu nie było problemu aborcji.

A przykłady hmm
No to nie wiem Kazania w kościołach
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T13:39:35+01:00
Kościół naucza o dobru które doprowadza człowieka drogą do nieba.
kościołowi dopomaga w tym katechizm uczy prawdy i miłości między bogiem a jego dziećmi. Każdy człowiek ma przed sobą przyszłość którą może zmienić
która jest zapisana w sercu Pana Boga.Bóg stworzył nas na podobiństwo serce mamy takie same lecz każdy unika swego powołania.
A więc czym jest nauczanie kościoła??
Naucza ono życia którego powinniśmy używać jak się stawać leprzym i co robić z postępkami których się wstydzimy. Kościół jest jak rozmowa ze świętymi przepraszamy aby potem pozwolono nam wstąpić zieloną drogą do nieba.
Gdy ktoś jest chory lub potrzebujący powinnyśmy pomuc, głodnych nakarmić a spragnionych napoić.

Mam nadzieje że pomogłam:)
2010-02-20T13:45:06+01:00
Nauczanie koscioła to jest to ze gdy idziemy do kościoła to wierzymy w Boga i wiemy o czym jest mowa w kościele a nie tak ze zajdziemy do kościoła i mówimy co ten ksiądz mówi