Odpowiedzi

2010-02-20T12:41:49+01:00
Nie, nie dostaniesz czerwonego paska bo czerwony pasek na świadectwie jest od średni 4,8
2010-02-20T12:42:04+01:00
Paseek od 4.75 jest ;P

Ale to dopiero półroczee ;) Nadrabiaj! ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T12:42:15+01:00
Raczej nie bo czerwony pasek jest od 4,75
brakuje ci troszke jeszcze ;))
postaraj sie nadrobic z paroma ocenkami i wtedy cie dopuszcza

Zycze powodzenia i trzymam za Cb kciuki ;***

Licze na naj ;D
1 5 1