Odpowiedzi

2010-02-20T12:45:16+01:00
Panie Boze, jako człowiek grzeszny często ulegam różnorodnym pokusom. Chroń mnie od złego i tod ego, co oddala mnie od Królestwa Bożego, albowiem pragnieniem moim jest dostać się do nieba
Amen.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T12:46:06+01:00
Boże ja cie kocham lecz grzesze przez pokusy i obrazam cie i chce zybys mi wybaczyl. juz bede sie starał nie ulegać pokus bo ty nie ulegales.
2 3 2
2010-02-20T13:00:52+01:00
Panie Jezu, wiem że jako człowiek grzeszny ulegam różnym pokusom. Czasami nie potrafię im się oprzeć, dlatego proszę Cię, stań za mną i sprowadź mnie na drogę odwieczną. Daj mi siłę do walki z szatanem i Siebie, aby grzech nie miał już nade mną żadnej władzy. Pomóż mi wytrwać w tym co sobie postanowiłam i nie pozwól mi na zboczenie z kursu. Panie Jezu zrób to , bo IN TE DOMINE SPERAVI (a ja tobie zaufałem)!!


Mam nadzieję, że się spodoba.
1 5 1