Potrzebuje pilnie zdjęcia i nazwy krzewów które występują w lasach liściastych na terenie podszytu. Jesli macie zdjęcia wysyłajcie na e-mail: [email protected] ( jęśli możecie to podpiszcie się logingiem z zadane.pl a później napisz tutaj że wysłałeś/aś mi zdjęcia, a jeśli nie macie zdjęć to chociaż podajcie nazwy roślin występujących w podszycie, z góry dzięki ;*)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T12:46:30+01:00
*kalina
*głóg
*leszczyna
*czeremcha
*jarzębina
*bez czarny
P.S. jak znajdę inne to jeszcze dopiszę zdjęcia wyślę ci za chwile na maila
  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T14:01:51+01:00
Trzmielina zdj.1
Leszczyna zdj.2
Jałowiec zdj.3
Bez zdj.4
1 5 1
2010-02-20T14:51:42+01:00
Paproc , jarzębina , czrny bez , cis , czrny bez "aurea "
1 5 1