Odpowiedzi

2010-02-20T12:48:57+01:00
  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T12:49:54+01:00
581:3= 193 i dwie trzecie kilometra
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T13:07:00+01:00
Witam!!
Ja bym to zrobił tak ale nie wiem czy to będzie dobre rozwiązanie. Po odczytaniu tej wiadomości proszę o odpowiedź czy dobre jest to rozwiązanie.

581km/h - tyle zrobił pociąg w 1 godzinę KM
1/3 - niewiadoma (nie wiemy ile zrobił kilometrów)

581km - 60min
x km - 1/3 godziny czyli 20min

581km : 20min 581km : 1 581km
x= ----------------- = -------------- = ----------- = 193,(6) - sześć w
60min 3 3 okresie
Odp. W 1/3 godziny pociąg przejechał 193.(6)km.