Odpowiedzi

2010-02-20T13:22:34+01:00
Wybranka serca powinna być zdolna do wszystkiego. Lubie gdy kobieta jest o mnie zazdrosna choć to mi nie wróży dobrej przyszłości bo trace zaufanie do niej. Nawzajem powinniśmy się spierać w tych dobrych jak i złych momentach, aby była wierna i miła. Nie lubie gdy kobieta którą kocham była dla mnie zbyt niemiła rozumiem gdy ktoś ma zły dzień niech to ukrywa. Wspólne wypady do kina i częsty czas spędzony razem. Uczucia może pokazywać mi gdy ją coś boli ja zawsze ją pociesze. Powinna być w sam raz mądra miła ładna to warunek który musiałaby spęłniać.Tam gdzie ja tam ona. Gdy czas będzie płynął cały czas chce aby była przy mnie aż do śmierci. Bede dawał ciepło które zapragnie
będe wierzył że będzie mogło być tak jak zaplanujemy. Chce aby moje życie było jak w bajce.I żeby nigdy nie odeszła.

mam nadzieje że pomogłam:)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T13:32:25+01:00
Wybranka mojego serca powinna być szczera. Kiedy bylibyśmy już razem najważniejsze byłoby zaufanie. Bez zaufania nie ma nic. Dla mnie wygląd nie ma znaczenia ponieważ nie ważne jest co ktoś ma na zewnątrz tylko ważne co wewnątrz. Miłość to coś pięknego więc jeśli druga połówka czuła by że to nie do końca to lepiej by powiedziała to od razu w szczególności, że jestem osobą bardzo wrażliwą i mogło by mnie to bardzo zaboleć, że mnie zdradza lub okłamuje. Bardzo fajnie by było gdybyśmy mieli wspólne zainteresowania i pasje moglibyśmy wspólnie dyskutować na ten temat. Dobrze się dogadywali i miewali jak najmniej kłótni. Chciałbym by wybranka mojego serca miała poczucie humoru i piękny uśmiech. Wtedy była by moim oczkiem w głowie.
1 5 1