Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T21:45:37+02:00
1)

1:5000000
1cm - 50000cm
1cm - 50km
7,5cm - 375km
odp: odleglosc rzeczywista na mapie od Z.G do Krk wynosi 375km
8 2 8
2009-10-14T22:01:06+02:00
1.
Zamieniam
1cm na mapie odpowiada 50 km w terenie.
Dane dostałem w wyniku odjęcia pięciu zer ze skali.
1cm-50km
Nie wiem Z.G jaki to punkt?
Weź mapę odmierz linijką punkty dwa np z Krakowa do Warszawy napisz ile to centymetrów i zamień na km wiedząc, że 1 cm to 50 km przykładowo ta moja odległość wyniosła 4 cm:
4cm-50*4
4cm-200km
1 5 1