Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T20:27:37+02:00
Wieś wesoła ! Spokojna, cicha i piękna !

Wesoła to mała wieś,
zawsze tam jest co jeść.
Zawsze piękna panorama
oraz czysta woda źródlana.
Gości chętnie przyjmujemy
i obiady z nimi jemy.
Każdy cieszy się widokiem
jaki widać z naszych okien !

Przyjedź do wsi Wesoła! To malownicza wieś położona w województwie .... (wpisz sobie woj.)niedaleko ..... (wpisz większe miasto). Zobaczysz tutaj malownicze widoki! (możesz wkleić załącznik). Zawsze niskie ceny w naszej wsi ! Na pewno nie będziesz się nudził. Najczystsza wieś w Polsce !
Zapraszamy ! :)

Ulotka powinna być dość krótka. Myślę że jak to ładnie przepiszesz to będzie okej. ;)) ;*
4 5 4
2009-10-14T20:31:00+02:00
Chcesz posmakować spokoju i zrelaksować się ? Nie pozostaje ci nic innego, jak odwiedziny w naszym ośrodku agroturystycznym Artex !

Czym cię zaskoczymy ? Mamy wiele propozycji w sprawie wypoczynku. Jednym z nich jest kąpiel błotna. Po niej wszystkie panie będą się czuły jak młode, piękne kobiety, za to dla panów mamy coś specjalnego. Nauka o dosiadaniu koni. Poza tym, na odwiedzajacych czeka wiele innych atrakcji. A cena za jeden nocleg, to tylko 20 zł od osoby ! Dla maluczkich dużo zabaw z naszymi instruktorami, więc cała rodzina znajdzie coś dla siebie.

Zainteresowanych prosimy o kontakt telefoniczny (dowolny numer) lub od razu dojazd na miejsce pod adres (dowolny adres)

Czekamy na was !!
2009-10-14T20:43:08+02:00
Wieś Spokojna, Wieś Wesoła!
Agroturystyka

Gorąco zapraszamy do naszej wsi w górach!

Krajobraz otaczający naszą wieś powali na kolana każdego! Co więcej, jest ona oddalona głównej ulicy, więc jest cicho i nie czuć spalin samochodowych. Świeże, czyste powietrze 24h/dobę!

Co więcej, dwa razy w miesiącu mamy wesołe imprezy.

Poza imprezami także ciekawie można spędzić czas - spacerując po górach, kąpiąc się w naszym kąpielisku otwartym lub zamkniętym, czy grillować. Na końcu wsi mamy stadninę koni.
Od czasu do czasu wspólnie organizujemy loty balonem lub paralotnią.

Dużo zieleni tłumi hałas, który i tak bardzo rzadko u nas występuje.


Czysto, przyjaźnie, wesoło i spokojnie!
Zapraszamy!


Telefon kontaktowy do sołtysa wsi (Marek Stoł): 798-220-123