Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T20:15:59+02:00
73 mm ≈7cm
214 mm ≈21cm
38 mm ≈4cm
951 mm ≈95cm
4317 ≈432cm
119,5 mm ≈12cm
24 4 24
2009-10-14T20:19:14+02:00
73mm=7,3cm =7cm 214mm=21,4cm=21cm 38mm=3,8cm=4cm 951mm=95,1cm=95cm 4317mm=431,7cm=432cm 119,5mm=11,95cm=12cm 1cm=10mm wystarczy przesunąć przecinek o jedno miejsce w lewo a potem jesli masz np.21,3cm to zaokraglasz do 21cm a jesli po przecinku jest wiecej niz 5 np 21,6 to zaokraglasz w góre czyli 21,6=22cm pozdrawiam
22 3 22