Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T13:05:05+01:00
UWAGA!
Sprzedam dom. W dobrym stanie, dla ludzi, którzy lubią ciemne klimaty. Cena do uzgodnienia. Adres domu: straszydło 17A. Zainteresowanych proszę o kontakt pod nr: 697300457.
2010-02-20T13:06:04+01:00
Witam !
Mam do sprzedania 100m mieszkanie 3 piętrowe .
Stan mieszkania bardzo dobry , cena do uzgodnienia ok.100tys.
Zachęcam do kupna bardzo dobra cena . Więcej informacji pod numerem 258-258-258 .



pozdrO;P
2010-02-20T13:28:30+01:00
Sprzedam!
Mam do zaoferowania, mały podmiejski domek, o mrocznych klimatach. Cena do uzgodnienia ze sprzedawcą. Więcej informacji pod numerem 661945510.