Odpowiedzi

2010-02-20T13:06:55+01:00
Egzosfera
termosfera
mezosfera
stratosfera
troposfera


albo to :
litosfera
atmosfera
biosfera
hydrosfera
pedosfera


a sory pomylka ;) zle przeczytalma .. ;P
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T13:07:42+01:00
Strefa równikowa
strefa zwrotnikowa
strefa podzwrotnikowa
strefa umiarkowana
strefa okołobiegunowa
albo
egzosfera
termosfera
mezosfera
stratosfera
troposfera
bo nie wiem o które ci chodzi
1 4 1
2010-02-20T13:08:09+01:00
Strefa międzyzwrotnikowa
strefa umiarkowana
strefa podbiegunowa
1 2 1