Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T21:41:08+02:00
Gatunek uznamy za pospolity jeśli występuje w kraju w miarę powszechnie, oraz szerzej nawet w większej liczbie krajów w sprzyjających temu występowaniu siedliskach.

A gatunki rzadkie są nazywane ponieważ występują w optymalnych
warunkach dla nich, w idealnej niszy ponieważ mają wąski zakres tolerancji ekologicznej lub są na granicy wyginięcia.
2009-10-14T21:50:23+02:00
Dlatego że np. niektóry człowiek zabiera terytorium do życia. oraz jeżeli zabraknie jednejo ognwa w łańcuchu pokarmowym to wtedy reszta prawdopodobnie wyginie
  • Użytkownik Zadane
2009-10-14T23:45:15+02:00
Niektóre gatunki są na wyginięciu.
Nie mają sprzyjających warunków klimatycznych.