Odpowiedzi

2010-02-20T13:15:55+01:00
X - szukana liczba lat
5+ x - wiek syna za x lat
29 + x- wiek ojca za x lat
3(5 + x) - wiek ojca za x lat
3(5 + x) = 29 +x
15 + 3x = 29 + x
3x - x = 29 - 15
2x = 14
x = 7

Za 7 lat
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T13:18:38+01:00
29 -> 5
30 -> 6
31 -> 7
32 -> 8 (cztery razy starszy )
33 -> 9
34 -> 10
35 -> 11
36 -> 12 [36 : 12 = 3 (3 razy starszy)]

36 - 29 = 7
Odp.: Ojciec będzie 3 razy starszy od syna za 7 lat ;D
3 3 3
2010-02-20T13:59:11+01:00
Za 7 lat. ojciec bedzie miał 36 lat, syn 12
29 4 29