Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T13:21:47+01:00
X-ilość gęsi
y-ilość owiec

x+y=35 /*(-2)
2x+4y=98

-2x-2y=-70
2x+4y=98

2y=28 /:2
y=14

x=35 -y
x=35-14=21

spr:
4*14+2*21=56+42=98

Odp:Na łące pasie się 14 owiec i 21 gęsi. :)
6 4 6
2010-02-20T13:24:47+01:00
Dane:
x -> gęsi
y -> owce

x+y=35 / -y
2x+4y=98

x=35-y
2(35-y)+4y=98

x=35-y
70-2y+4y=98 / -70

x=35-y
2y=28 / :2

y=14
x=35-14

y=14
x=21

Odp. Na łące pasie się 21 gęsi i 14 owiec.

Liczę na naj ;]]
Te równania co są pisane po dwa to w klamre taką {
11 4 11