Odpowiedzi

2010-02-20T13:24:26+01:00
1) Sobór to będzie zgromadzenie wszystkich biskupów.
2) Heretyk to bedzie wyznawca, zwolennik herezji.
3) Papież jest to głowa Kościoła Rzymskokatolickiego, biskup Rzymu.
4) Kościół koptyjski to bedzie jeden z kościołów wschodnich, odizolowany od chrześcijan, przez islam.
5) Kościół ormiański to jest równiez jeden z katolickich kościołów wschodnich, kościół ten uznaje władzę i autorytet papieża.


Pomogłam?;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T13:34:03+01:00
Sobór-zgromadzenie biskupów z całego świata.
Heretyk-zwolennik, wyznawca herezji
Papież-Glowa kościołabtytuł zwierzchnika Kościoła
Kościół koptyjski-jeden z kościołow wschodnich
kosciol ormianski-Kościół katolicki obrządku ormiańskiego, Kościół ormiańskokatolicki, jeden z katolickich Kościołów wschodnich, patriarchalny, wchodzący w skład Kościoła katolickiego, uznający władzę i autorytet papieża.
2 5 2