Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T13:30:21+01:00
Cześć ....!
dzięki za Twój poprzedni list.
Ferie dobrze mi mijają, dziś spędziłam dużo czasu na dworze. Razem z moimi kolegami poszliśmy zjeżdżać na sankach. Jak już nam się nie chciało poszliśmy odpocząć. Potem znów wyszłam na dwór. Zwołaliśmy wszystkich naszych znajomych z okolicy i urządziliśmy bitwę na śnieżki. Szkoda, że Cię nie było!
Pozdrawiam,
...

P.S.
Tam gdzie kropki wpiszesz imiona i jakby co zmienisz formę na męską ;)
1 5 1
2010-02-20T13:32:05+01:00
Drogi Kubo!
Ja cudownie bawiłem sie na feriach. Pojechałem na 5 dni na narty w góry, razem z moja rodziną. Spędzilismy tam pare naprawde fajnych dni. Po przyjeździe do domu, postanowilem pojechac do mojej babci. Równiez było fajnie, poniewaz byl tam moj brat cioteczny i wspolnie sie dobrze bawilismy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T13:32:31+01:00
Drogi Marcinie!
Dzisiaj z Justyną lepiłam bałwana. Pomógł nam w tym tata. Na głowę założyliśmy mu garnek a do ręki daliśmy miotłę. Później przyszedł Filip z sankami. Poszliśmy na wiekom górkę gdzie zjeżdżaliśmy do wieczora. Niestety musieliśmy iść już do domu. Zabawa była świetna.

Pozdrawiam Cię Serdecznie
Małgosia
1 5 1