Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T17:02:23+01:00
Polskie rolnictwo:
rozdrobnienie gospodarstw
niskie ceny na produkty
duze koszty uprawy
niezadowolenie rolnikow
dopłaty unijne
mała mechanizacja

nalezy:
douczac, aby rolnicy byli bardziej wyksztalceni,
rolnicy powinni sie dogadywac miedzy soba aby pozakladac spólki
zwiekszyc wydajnosc
poprawic polityke panstwa

powinno byc:
duze gospodarstwa
duza wydajnosc
lepsza polityka panstwa
mniejsze zatrudnienie

nie wiem czy o to chodzilo, jak tak to dobrze :)
1 3 1
2010-02-20T17:08:51+01:00
Polskie rolnictwa cechuje duża liczba małych gospodarstw przynoszące niewielkie dochody, a w konsekwencji uniemożliwia inwestowanie w ich rozwój. Koszty produkcji w małych gospodarstwach są wyższe niż w dużych gospodarstwach dlatego produkty z małych gospodarstw są droższe i trudno je sprzedać.


Prowadzone jest systematyczne likwidowanie małych gospodarstw ich właściciele najczęściej wydzierżawiają lub sprzedają ziemie. Dostają dotację i dopłaty do bydła lub gruntów Podnięśc kulturę rolną i powinny zostać zwiększona liczba miejsc płacy w usługach dzięki temu liczba rolników zwiększała by się w polsce


Chyba git jak nie to poprawcie
1 5 1