Odpowiedzi

2010-02-20T13:36:20+01:00
Grubość ścian komór jest w stosunku do ścian przedsionków..grubsza, mocniejsza,trwalsza.....
Ściana lewej komory serca jest...wieksza niz prawa.....
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T14:12:59+01:00
Faza serca druga. Zamknięte są zastawki d i a, uniemożliwia to powrót krwi.
Otwarte są zastawki b i c, pozwala to na wtłoczenie krwi z przedsionków do tętnic.
4 3 4