Odpowiedzi

2010-02-20T13:32:47+01:00
-u owadow 2 pary skrzydel - lokomocja-latanie
-wydalaja kwas moczowy
- wiele par odnozy umozliwia owadom poruszanie sie
-
21 4 21
2010-02-20T13:33:35+01:00
Dostępność Pokarm.
Zawartość Tlen.
Temperatura.
Zawartość soli mineralnych.
Światło.
Podłoże.
12 2 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T13:33:52+01:00
U kręgowców lądowych występują płuca,płucotchawki bądź tchawki, gdyż skorupiaki na lądzie muszą oddychać tlenem atmosferycznym , nie skrzelami.

Narządy ruchu kręgowców są bardzo zróżnicowane. Układ ruchu u kręgowców składa się z układu kostnego oraz mięśniowego.

Posiadają wielowarstwową skórę, pokrytą mało przepuszczalnym, rogowaciejącym naskórkiem oraz ukrycie powierzchni oddechowych wewnątrz ciała.
53 1 53