Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T14:57:37+01:00
1. Podróż Marcina. Smutne pożegnanie z rodzicami.
2. Problemy z przystosowaniem się do szkoły i obcym językiem. Kontrola władz.
3. Przyjęcie do nowego gimnazjum.
4. Egzaminy.
5. Rozpoczęcie nauki w nowej szkole.
6. Opowieść o kradzieży.
7. Śmierć matki, wagary i uczestniczenie w chórze.
8. Charakterystyka profesorów.
9. Kara i nawrócenie Marcina.
10. Wakacje i polowanie na kaczki z nowo poznanym przyjacielem.
11. Zmiany w szkole. Podróż do teatru i przyjaźń z Zabielskim.
12. Jędrek.
13. Przeprowadzka Marcina i przejście na ateizm.
14. Nowy kolega prześladuje katolicki siostry zakonne. Nie polubił on Marcina.
15. Kolega wyrzucone ze starej szkoły i ostrożność kolegów.
16. Potajemne zebrania, zakazana literatura , niepowodzenie.
17. Nauka do matury. Miłośc do Anny i zniknięcie dziewczyny.
18. Zdany egzamin, studia. Sprzeczka w Klerykowie, odnalezienie Anny, pomoc koledze ze szkoły.

liczę na naj....
4 5 4
2010-02-20T19:46:23+01:00
1. Wyjazd Marcina
2. Problemy w nowej szkole
3. Zmiana szkoły
4. Egzaminy
5. Nowa szkoła - nowa nauka
6. Opowieść o kradzieży
7. Śmierć matki - początek problemów
8. Charakterystyka profesorów
9. Marcin wraca na dobrą droge
10. Wakacje i nowy przyjaciel
11. Zmiany w szkole
12. Jędrek
13. Przeprowadzka
14. Problemy kolegi
15. Kolega wyrzucone ze starej szkoły i ostrożność kolegów.
16. Sprzeciw Zaborą
17. Nauka, Nieszczęśliwa Miłość
18. Koniec egzaminów, odnalezienie miłości
2 3 2