Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T15:20:48+01:00
Według mnie koniec świata będzie wyglądał następująco:
Kilka lat przed końcem świata ludzie zaczną chorować na ciężkie choroby, które będzie ciężko wyleczyć i będzie ich wiele. Ludzie zaczną powoli umierać. Będzie nas coraz mniej. Ziemia jest teraZ bardzo zanieczyszczenia, dziura ozonowa powiększa się bardzo szybko, przybywa wód z lodowców i podnosi się temperatura. Wkrótce wiele miast i terenów zostanie zalanych np. Wenecja, temperatura na ziemi podniesie się o 6 stopni i życie na ziemi nie będzie możliwe. Chorzy ludzie umrą, a ci zdrowi umrą z głodu i wojen o żywność i wodę.
Życie z naszej planety zniknie bardzo szybko.
ps. to z temperaturą, wodami i zalaniem jest prawdziwe(!)
liczę na naj....
2 5 2
2010-02-20T17:13:47+01:00
Pewnego dnia, w godzinach przed południowych 11:00-12:00, w maju. Nadejdzie wielka woda, niczym Potop z Biblii. Dzieci, zostaną uwięzione w szkołach, będą zamykane wszystkie okna i drzwi, by woda się nie dostawała do budynku. Na całym świecie zacznie brakować tlenu, po paru miesiącach wszyscy poumierają inni nie, dzięki roślinom w ich domach, które przeprowadzają fotosyntezę. Gdy zacznie już brakować wody pitnej i pożywienia, wszyscy umrą i będzie koniec świata.