Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T13:46:22+01:00
Przy wyprawie w góry trzeba ubrać się na tzw. "cebulkę" to znaczy, że należy ubrać się tak, aby pogoda nas nie zaskoczyła. Należy ubrać się ciepło, aby w razie niskiej temperatury nie było nam zimno, oraz zabrać ze sobą coś przeciwdeszczowego.
W górach nie wolno krzyczeć, oraz głośno się zachowywać. W czasie zimy krzyczenie i głośne zachowywanie się w lesie może skończyć się lawiną.
1 1 1
2010-02-20T13:46:36+01:00
W gory zabrac: solidne buty, nieprzemakalną kurtkękrem z filtrem latarkę dlugie spodnie, czesto pada deszcz kurtke (może być wiosenna) czapkę rękawiczki jak będziesz wchodzic na jakoś górę to się przydadzą jak sie zachowac ostroznie trzymaj sie blisko przewodnika nie biegnij nie krzycz i nie kop w gory nie wchodz i nie wspinaj sie na szlak bez pozwolenia itp mam nadzieje ze pomogłam powodzenia
1 1 1