Odpowiedzi

2010-02-20T13:54:15+01:00
Włączanie poprzez wypowiedzenie słów "siema kolo"
wyłączenie poprzez wypowiedzenie słów "nara kolo"
przełączenie "następna nawijka"
wyłączenie głosu "zamknij jadaczkę"
włączenie telegazety "co tam masz nowego"

itp.

myślę, że pomogło .:* liczę na naj.*** xd.
15 2 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T13:57:42+01:00
TELEWIZOR

Telewizor jest to urządzenie elektryczne, służącę do oglądania go. Jest bardzo zgrabny i powabny, szczupły i nieźle się prezentuje. Polecany do stosowania zewnętrznego i miejscowego.

Przeciwskazania: nie dozwolony dla osób ze skłonnościami do jedzenia pierwszej napotkanej rzeczy, nerwowych, pochłoniętych czasowo i mądrych.

Wskazania: emeryci, renciści, dzieci, bezrobotni, osoby z za dużą ilością czasu wolnego.

Sposób użycia/Instrukcja obsługi:
1. Podłącz do prądu. (ech... kabele... takie długie i wijące się, z końcówką z dwoma rogami, wpina się do takiego otworku w ścianie z dwoma dziurkami).
2. Naciśni czerwony przycisk na pilocie.
3. Zaprogramuj wybrane stacje.

Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania, bądź skonsultuj się z sąsiadem lub innym podmiotem żyjącym (tak, może być kot)... (pies też...)... (chomik... jasne!), gdyż każdy nie właściwie stosowany telewizor, zagraża Twojemu chomikowi i grozi wybuchem.

Producent.
26 4 26