Odpowiedzi

2009-10-14T21:26:51+02:00
Tlen stosuje się zazwyczaj:
* w medycynie np ; przy trudnościach w oddychaniu
*w procesach hutniczych
*przy butlach tlenowych ( strażacy, nurkowie )

W przyrodzie tlenki występują przy:
*wymianie
gazowej
*fotosyntezie
*przemianie materii
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T21:42:15+02:00


Występują w -
- fotosyntezie
- wymianie gazowej
-przemianie materii
5 3 5