Opisz przejawy miłości rodzicielskiej, partnerskiej i koleżeńskiej z lektury "Ten Obcy", forma wypracowania...

Rodzicielska w sensie:
-Pestka- mama
-ojciec- Ula
-Zenek-matka

Partnerska w sensie:
-Ula-Zenek
-Pestka-Zenek (niespełniona)

KOleżeńska w sensie:
-Ula-Pestka

proszę o rozwiązanie, nie potrafię się nawet za to zabrać ...
daję 40ptk, to b.dużo ...

2

Odpowiedzi

2010-02-20T14:55:33+01:00
Pestka- z mamą łączy ją serdeczna przyjaźń, która zostaje wystawiona na próbę, gdy dziewczyna oszukuje matkę z powodu Zenka.
Ula- ma żal i pretensje do ojca, jest wobec niego opryskliwa, złośliwa, szorstka, nie potrafi zaufać tacie.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T15:03:33+01:00

-ojciec- Ula
- miłość rodzicielska , Tata Uli bardzo ją kochał i dlatego pozwolił Zenkowi zostać u nich w domu , ponieważ zależało mu na tym żeby Ula była szczęśliwa .
-Pestka- mama
Pestka bardzo i bezgranicznie kochała swoja mamę .
-Zenek-matka
Zenek dokońca nie znał swojej matki , ale wiedział że ona go bardzo kochała i zrobiłaby dla niego wszystko , niestety chłopiec mieszkał z pijanym ojcem i postanowił odszukac swojego wuja .
-Ula-Zenek
-Ula zakochała się w zenku od pierwszego wejrzenie , chciała aby on był szczęśliwy i żeby spełniły się jego wszystkie marzenie postanowiła wziaśc go do dumu i zapłacic za niego skradzione pieniadze , po tym Zenek wiedział że Uli bardzo na nim zależy.
-Ula-Pestka
- były przyjaciółkami od dziecka , wierzyły sobie i powierza ły sobie swoje sekrety , Ula i Pestka bardzo się lubiły .




1 5 1