Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T14:00:23+01:00
OGŁOSZENIE!
W dniu 01.03.2010r w (i tutaj podaj np swoją miejscowość) o godz 16:00 odbędzie się najzabawniejsze przedstawienie pod słońcem pt "kocie oczka".Główną rolę zagra (tu możesz podać swojego ulubionego aktora). Zapewniamy niezapomniane wrażenia. Koszt tylko jedyne 5 zł.
Zapraszamy!
P.S Przewidziane niespodzianki!!!
1 5 1
2010-02-20T14:11:59+01:00
OGŁOSZENIE!
Drodzy obywatele!
Ogłaszam z przyjemnoscia cud socjalizmu! Otóż mimo ze wszyscy kradli, tego co kradli nigdzie nam nie brakuje!
Budżet panstwa
1 5 1